نایلون خیاری

نایلون خیاری (یا نایلون کششی) یکی از انواع نایلون‌هاست که به دلیل ویژگی‌های خاص خود در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

  1. مقاومت بالا

  2. انعطاف‌پذیری

  3. مقاومت در برابر رطوبت

  4. سبک و کم حجم

  5. قابلیت بازیافت

  6. مقرون به صرفه بودن

  7. مناسب برای بسته‌بندی‌های چندلایه

  8. شفافیت و نمایش محصول

  9. قابلیت چاپ

استفاده از نایلون خیاری در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، صنعتی، کشاورزی و بسته‌بندی کالاهای مصرفی به دلیل این ویژگی‌ها به طور گسترده‌ای رایج است.

مقایسه

خرید و قیمت نایلون خیاری

نایلون‌ها از جمله اقلامی هستند که در اکثر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. تولیدکنندگان محصولات خود را عمدتا داخل کیسه نایلون هایی  قرار می‌دهند که به آن نایلون بسته بندی خیار می‌گویند. بسته به نوع محصول، وزن و کاربری آن، از نایلون‌ها با ابعاد و خصوصیات مختلف استفاده می‌شود. بسیاری از مواقع پیش می‌آید که نیاز به نایلون‌های بزرگ برای بسته‌بندی محصولات به صورت فله داریم. در این گونه موارد به سراغ  نایلون خیاری می‌رویم. اگر شما قصد خرید نایلون خیاری را دارید با ما همراه باشید تا با ویژگی‌ها، مشخصات و کاربرد انواع پلاستیک خیاری آشنا شوید، سپس در ادامه متن به بررسی قیمت نایلون خیاری و خرید آن می‌پردازیم.

نایلون خیاری چیست؟

نایلون خیاری به نایلون‌های بزرگی گفته می‌شود که دارای یک سری از ویژگی‌هایی مانند ضخامت مطلوب، عرض بسیار زیاد و دسته تقویت است. این نایلون جهت بسته بندی میوه جات، صیفی جات و… در میوه فروشی‌ها و بازارهای میدان تره بار مورد استفاده قرار می گیرند.

امروزه نایلون بسته بندی خیاری علاوه بر بسته بندی خیار و سایر اقلام تره بار و میوه فروشی‌، کاربردهای دیگری هم پیدا کرده‌اند که در ادامه بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم. یکی از مهم‌ترین‌ نکته‌ها در تولید نایلون خیاری مقاومت بالای آن در برابر وزن‌های سنگین است .یکی از مصرفی ترین موارد برای این نوع پلاستیک استفاده به عنوان نایلون یخ است .

خرید و قیمت نایلون خیاری

جهت خرید نایلون خیاری با کارشناسان فروش مجموعه کیمیا تماس بگیرید و پلاستیک بسته بندی خیاری خود را متناسب با نوع کار خود، ویژگی و مشخصاتی که در این صفحه می‌خوانید سفارشی سازی کنید . تا همکاران ما به روند سفارش شما کمک کنند. قیمت نایلون خیاری به علت نوسانات قیمت مواد اولیه دائما در حال تغییر است. قیمت نایلون بسته بندی خیاری باتو جه به نوع کارایی و ابعد و اندازه متفاوت است، پس لطفا جهت دریافت قیمت روز نایلون خیاری با شماره‌های همین صفحه تماس بگیرید.

ابعاد کیسه خیاری

کیسه خیاری در انواع و ابعاد مختلف تهیه و عرضه می شود. از کیسه‌های کوچک با ابعاد 80*40 سانتی متر تا کیسه های بزرگ یافت می‌شود که متناسب با نیاز مشتریان به صورت سفارشی هم تولید می شود. کیسه خیاری ممکن است به صورت مربع، بیضوی یا مستطیل تولید شود و انواع گوناگونی از این کیسه‌ها با توجه به نوع ظرفیت بسته بندی  و ماده اولیه مورد نظر مشتریان عرضه می شود.کیسه خیاری جهت بسته بندی میوه، سبزیجات، حبوبات و انواع مواد غذایی و… به کار می رود.

ابعاد کیسه خیاری

ابعاد کیسه خیاری

 ویژگی‌های نایلون خیاری

  •  استحکام زیاد
  • عدم روزنه
  • دوخت آب‌بندی
  • درخشندگی و شفافیت بالا
  • قابلیت تولید در رنگ‌های مختلف
  • قابلیت چاپ

 

مشخصات نایلون بسته بندی خیاری

 

از جمله نایلون‌هایی هستند در ابعاد بزرگ تولید می‌شود. که ضخامت نسبتا زیادی هم دارند. این دسته از نایلون‌ها با توجه به ابعاد بزرگ و تحمل وزن بسیار زیادی که دارند، برای بسته‌بندی و حمل و نقل محصولات به صورت فله‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. به دلیل خصوصیات بسیار خوبی که نایلون‌های خیاری از خود نشان داده‌اند، کاربردهای فراوانی پیدا کردند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

واقعیت این است که در ابتدا این دسته از نایلون‌ها در میادین میوه و تره‌بار صرفا برای بسته‌بندی و جابجایی خیار و برخی صیفی جات مانند بادمجان،‌کدو و … مورد استفاده قرار می‌گرفت. به همین دلیل در اصطلاح عامه به نام نایلون‌های خیاری مشهور شدند.

کاربرد پلاستیک خیاری در صنعت

کاربرد پلاستیک خیاری در صنعت

کاربرد پلاستیک خیاری در صنعت

  • استفاده از پلاستیک خیاری در قالی شویی ها و فروشگاه‌های فرش
  • استفاده از پلاستیک خیاری در فروشگاه های مواد غذایی و هایپرمارکت ها
  • استفاده از پلاستیک خیاری در فروشگاه های میوه و تره بار

از میوه و سبزیجات هایی که در میوه فروشی یا تره بار ها وجود دارد، مثل بادمجان ها،‌ کلم‌ها، خیار، هویج و…

  • نگهداری برنج

عده زیادی از مردم و شالی کاران ترجیح می‍دهند تا برنج را درون این نوع کیسه‌ها قرار دهند. زیرا نگهداری برنج درون این کیسه‌ها بسیار آسان است و برنج رطوبت را به خود جذب نمی‌کند. بنابراین می‌توانید برای نگهداری برنج از ازین محصول استفاده کنید.

نوع عرضه پلاستیک های خیاری

  • نوع عرضه این محصول به‌صورت کیسه‌های ۲۵ کیلویی است.
  • این قبیل موارد، از مصارفی است که پلاستیک های خیاری؛ که مقاومت بالایی برای حمل و محافظت دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.
چقدر جالب است، هر روزی که بیشتر می‌گذرد از محصولات استفاده‌های  بهتری صورت می‌گیرد. اگر نگاهی به محصول  پلاستیک  خیاری بندازیم، ممکن است یک محصول کاملا بی ارزش به نظر برسد؛ اما شمایی که در این صفحه دارید این متن را میخوانید، دنبال کاربرد، مشخصات و ویژگی های این محصول برای کار خود هستید، خرید نایلون خیاری برای خیلی از فروشنده ها یکی از واجبات  برای کسب و کار آن‌ها است. همچنین قیمت  نسبت به کاربرد و کیفیت آن بسیار مقرون به‌صرفه است.

منابعی برای خرید نایلون خیاری :

  • چاپخانه های آنلاین:اگر در شهرهای دیگر زندگی میکنید می توانید با تماس تلفنی یا اتصال از طریق واتساپ،تلگرام، ایتا و…به لیستی از قیمتهای آنلاین که این مجموعه به شما ارائه می دهیم.
  • تولید کنندگان سلفون: می توانید با تماس با ما از سلفون، از قیمت محصولات مطلع شوید.
  • بازارهای پلاستیک: اگر در شهراصفهان هستید، می توانید به ما مراجعه کنید و از دفتر فروش قیمت نایلون خیاری را استعلام کنید.

ارتباط با ما

 در اصفهان انجام میگردد.شما میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید از با کیفیت ترین  تولیدات تبلیغاتی مجموعه ما آگاه شوید.

اگر شما از جمله علاقه مندان محصولات ما هستید ما در پیج رسمی اینستاگرام کیمیا دنبال کنید.

با توجه به قیمت روزانه مواد اولیه خواهشمند است جهت اطلاع از قیمت محصولات با واحد فروش تماس حاصل فرمایید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نایلون خیاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *