چاپ نایلون تبلیغاتی چیست؟

چاپ نایلون تبلیغاتی چیست؟

چاپ نایلون تبلیغاتی

نایلون‌های چاپی تبلیغاتی نوعی نایلون هستند که با درج اطلاعات مربوط به کسب و کار بر روی آن‌ها می‌توان به صورت گسترده تبلیغات انجام داد و اعتماد بیشتری از مشتری کسب کرد. نایلون های چاپی تبلیغاتی در انواع مختلف دسته موزی، دسته رکابی، دسته بندی،دسته تقویتی و…

امروزه اغلب محصولاتی که خریداری می کنیم را در یک نایلون چاپی تحویل می گیریم. بسیاری از مشاغل از این فرصت استفاده کرده اند و از جنبه تبلیغاتی نایلون ها برای محصولات خود غافل نشده اند. خیلی از کسب و کارها با چاپ اطلاعات خود روی نایلون های چاپی تبلیغاتی، این فرصت را به بیننده می دهند تا در یک نگاه با محصولات عرضه شده توسط آن ها آشنا شود.

نایلون چاپی تبلیغاتی چیست؟

نایلون های چاپی تبلیغاتی در واقع همان پاکتهای پلاستیکی هستند که ما تقریبا به طور روزمره با آن ها سر و کار داریم، ولی تفاوت آن ها با کیسه های معمولی این است که بر روی آن ها تبلیغ لوگو یا برند خاصی که متعلق به شغل خاصی است چاپ شده است. مواردی که روی نایلون  های چاپی تبلیغاتی چاپ می شوند معمولا شامل مواردی هم چون نام برند، شماره تماس، لوگو، شعار تبلیغاتی و غیره می باشند.

چاپ بر روی نایلون های دسته دار برای تبلیغات، ایده ای هوشمندانه و در عین حال ارزان قیمت و اقتصادی است زیرا این پلاستیک ها بارها و بارها مورد استفاده قرار می گیرند و مشتری هر بار با در دست داشتن آن یک بنر تبلیغاتی متحرک در سطح شهر برای شما محسوب می شود. به این ترتیب وقتی محصول خود را داخل یک پلاستیک چاپی تبلیغاتی به مخاطب خود ارائه می کنید، علاوه بر راحتی مشتری باعث گسترده شدن تبلیغات خود نیز خواهید شد.

فوائد چاپ کیسه نایلون چاپی تبلیغاتی

  • چاپ نایلون فروشگاهی یکی از ارزان ترین روش های تبلیغاتی به شمار می آید که با وجود هزینه پایین مدت زمان طولانی در معرض نمایش قرار می گیرد.
  • این نوع از تبلیغات یک تصویر ماندگار از برند شما در ذهن مشتریان حک می ‌کند.
  • به برندینگ  شغل و کارتان کمک می ‌کند و افراد جدیدی را با لوگو شما آشنا می‌ کند.
  • اصولا بر روی این نایلون ها اطلاعات تماس صاحب کسب و کار چاپ می شود که دسترسی مشتری به وی را آسان می‌ کند.

 انواع نایلون تبلیغاتی

نایلون های  چاپی تبلیغاتی در مدل های متنوعی موجود هستند که عبارتند از:

نایلون چاپی تبلیغاتی دسته موزی:

یکی از پر تقاضا ترین کیسه های تبلیغاتی است که به علت دارا بودن دسته ای به شکل یک بیضی کوچک آن را نایلون دسته موزی می نامند. از این نایلون عموما برای بوتیک ها، داروخانه ها و… استفاده می شود.

نایلون چاپی تبلیغاتی دسته تقویت:

چنان چه یه لایه نایلونی پشت دسته پلاستیک دسته موزی پرس شده باشد، آن را نایلون دسته تقویت می نامیم. این لایه پلاستیکی سبب افزایش مقاومت نایلون تا وزن ۱۰ کیلوگرم می شود، در صورتی که نایلون های دسته موزی توانایی تحمل ۴ الی ۵ کیلوگرم وزن را دارند. این نوع کیسه تبلیغاتی بهترین گزینه برای مشاغلی می باشد که عرضه کننده کالاهایی با وزن بالا هستند.

نایلون چاپی تبلیغاتی دسته بندی: 

این  نایلون ها به پلاستیک دسته زنبیلی(بندی) معروف هستند و به علت زیبایی بیشتر در فروشگاه‌ های پوشاک مورد استفاده قرار می گیرند.

نایلون چاپی تبلیغاتی دسته رکابی:

یکی از پر مصرف ترین ها نایلون ها محسوب شده و بیشتر در مغازه یا فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکت ها مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع چاپ روی نایلون تبلیغاتی

چاپ روی پلاستیک می تواند به روش های مختلفی انجام گیرد:

  • چاپ سیلک: بسیاری از مشاغل نیازی به چاپ روی نایلون به صورت تناژ یا حجم های بالا را ندارند. از همین رو برای این دسته از افراد پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از دستگاه های چاپی با روش دستی یا همان سیلک طرح مورد نظر را روی کیسه پلاستیکی چاپ کنند. این نوع چاپ با یک دستگاه کوچک مکانیکی به صورت دستی به شکل تک رنگ و یا دو رنگ انجام می شود و بسیار مناسب برای سفارشات با تیراژ کم و با حداقل تعداد هزار عدد می باشد.
  • چاپ فلسکو: در این شیوه چاپ نایلون از کلیشه هایی استفاده می شود که جنسشان ژلاتینی و یا پلاستیکی است و روش انجام آن به صورت رولی می باشد.
  • چاپ هلیو: در چاپ هلیو از سیلندر فلزی حکاکی شده استفاده می شود. دلیل این کار به علت مقاومت و عمر بیشتر سیلندر فلزی از پلاستیکی است. معمولا در تیراژهای بالا از چاپ هلیو استفاده می شود.

چاپ فلکسو و هلیو معمولا برای تعداد زیاد عموما بالای یک تن و هم چنین سفارش های چاپ تمام رنگی و تصویر که تمام محیط پلاستیک را در می گیرد استفاده می شود.

قیمت چاپ هلیو و فلکسو بسیار مناسب است اما برای سفارش شما باید حداقل یک الی دو  تن سفارش دهید که برای بسیاری از مشاغل که به تازگی کسب و کار خود را راه انداخته اند مناسب نیست.

نکات چاپ پلاستیک تبلیغاتی

  • عملیات چاپ روی نایلون های تبلیغاتی را می توان در دو جنس نایلون و نایلکس انجام داد. بارزترین و قابل مشاهده ترین تفاوت این دو در نرمی و خشک بودن آن ها می باشد؛ نایلون بسیار نرم و نایلکس خشک است. اما تفاوت این دو محصول از نظر چاپ آن است که چاپ روی نایلون با کیفیت تر و بهتر خواهد بود. لذا اگر کسب و کار شما به گونه ای است که کیفیت پلاستیک تبلیغاتی برای شما حائز اهمیت می باشد، پیشنهاد ما به شما انتخاب نایلون است. حال اگر هزینه تمام شده برایتان اولویت دارد می توانید نایلکس را انتخاب نمایید.
  • یکی از مواردی که شما برای اختصاصی سازی نایلون خود می توانید از ان استفاده کنید چاپ نایلون رنگی است؛ به این معنی که به غیر از چاپی که روی نایلون می خورد، زمینه خود نایلون هم رنگی باشد. با انتخاب رنگ مناسب می توانید از نظر حسی روی مخاطبان خود تاثیر بگذارید و یا مفهوم خاصی را بیان کنید. به عنوان مثال شما می توانید طرح و رنگی را انتخاب کنید که مناسب با تم فروشگاه شما باشد. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که نایلون های رنگ شیری و مشکی قیمت مناسب تری دارند، ولی در نایلون های رنگی به دلیل استفاده از مستربچ برای رنگی کردن نایلون قیمت آن افزایش می یابد.
  • هنگام چاپ نایلون های شما می توانید اطلاعاتی درباره برند خود بگنجانید که می تواند برای مشتری ارزشمند باشد. به عنوان مثال، چاپ آدرس، شماره تلفن، وب سایت و حتی صفحات اجتماعی خود را در نظر بگیرید. این مولفه ها می توانند مردم و مشتریان را به بازدید از فروشگاه شما در فضای مجازی هدایت کند.
  • با توجه به گسترده بودن بازارهای تجاری و رقابتی شدن کسب و کارها برای دیده شدن برند و جذب مشتری باید خلاقیت به خرج دهید. لذا طراحی نایلون چاپی تبلیغاتی باید طوری باشد که بیننده را جذب کند و شما را از رقیبانتان متمایز سازد. به یاد داشته باشید در میان انبوهی از کیسه های پلاستیکی چاپی، آن هایی که دارای طراحی های خلاقانه و منحصر به فرد هستند از شانس بیشتری جهت استفاده مجدد توسط مشتری برخوردارند.

 

قیمت نایلون چایی تبلیغاتی

اگر برای تبلیغ محصول و خدمات خود می خواهید به چاپ نایلون تبلیغاتی اقدام کنید و یا چاپ تبلیغات روی پلاستیک انجام دهید، بهتر است بدانید که نایلون چاپی تبلیغاتی نسبت به نایلون معمولی هزینه خیلی زیادی ندارد و هزینه اضافی که از این بابت پرداخت می‌کنید واقعا با ارزش است. هزینه تمام شده محصول شما به مواردی از جمله ضخامت، تعداد رنگ، مرکب چاپ، میزان سفارش، نوع دسته و… بستگی دارد. جهت دریافت قیمت دقیق با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی

شما عزیزان می توانید جهت ثبت سفارش به صورت آنلاین  آدرس اینترنتی https://shop.nylonkimya.ir مراجعه نمایید و  سفارش خود را ثبت نمایید .  تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند .

  • تلگرام
  • اینستا
  • واتساپ 09132132667
  • ایتا

پیام خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلیدواژه خود را وارد کنید