نایلون تبلیغاتی چیست؟

نایلون تبلیغاتی چیست؟

نایلون پوشاک

 هر نوع نایلون بسته‌بندی است که در بیشتر اوقات از آن به عنوان کیسه‌های پلاستیکی برای حمل لوازم یا وسایل خریداری شده از فروشگاه‌ها انجام میگردد.

این محصول دارای کاربردی زیاد و در مشاغل مختلف بوده و به منظور برند‌سازی و افزایش فروش محصولات برای کسب و کار‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نایلون تبلیغاتی

نایلون تبلیغاتی

نایلون تبلیغاتی یکی ابزارهای تحویل کالا و برندسازی محسوب می‌شود. هر کسب‌وکاری نیاز به تبلیغات دارد که در عین مقرون‌به‌صرفه بودن بازخورد مناسبی برای مشاغل به وجود می آورد.

نایلون تبلیغاتی با نام و نشان لوگو اختصاصی برند می‌تواند به مشتریان شما حس اعتماد را القا کند و ضمن حفظ مشتریان قدیمی، مشتریان جدید با لوگو شما آشنا می‌شوند و اسم کسب‌وکار شما در ذهن ها می ماند.

این نایلون های تبلیغاتی با نام‌های مختلفی شناخته می‌شوند.  نایلون تبلیغاتی که در جهت ارائه کالا به مشتریان کاربرد دارد.

تقریباً تعداد وسیعی از مشاغل مانند بوتیک‌ها، فروشگاه‌های کوچک و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی برای ارائه کالا و خدمات خود به مشتری از نایلون‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

این نایلون‌ها در نمایشگاه‌های کسب‌وکار و برگزاری رویداد نیز کاربرد دارد. حتی شرکتهای بزرگ با برند معتبرشان  نیز برای جذب مشتری و برندسازی همچنان از این مدل تبلیغات استفاده می‌کنند مانند ایرانسل،گوشی سامسونگ و…

فکر می‌کنم تا اینجای مقاله به محبوبیت این نوع از تبلیغات پی بردید و حتی نمونه‌ای از این نوع تبلیغات را که مصرف‌کننده آن بوده‌اید به‌خاطر بیاورید.

نایلون تبلیغاتی

نایلون تبلیغاتی

مقرون‌به‌صرفه بودن نایلون‌های تبلیغاتی

نایلون تبلیغاتی تولیدی کیمیا به جرأت می‌توان گفت مناسبترین روش تحویل کالا به مشتریان است. مجموعه کیمیا تولیدکننده و دستگاه چاپ (فلکسو،سیلک) این نوع نایلون است و با توجه به سیاست فروش مجموعه، قیمت تمام شده نایلون به همراه چاپ برای مشتریان، از قیمت نایلون عادی که در بازار فروخته می‌شود هم مناسبتر است.

مزایای نایلون تبلیغاتی

  1. نایلون  تبلیغاتی ارزان‌ترین روش ارائه کالاست.
  2. این نوع از تبلیغات یک تصویر ماندگار از لوگو شما را در ذهن مشتریان حک می‌کند.
  3. یک نوع وسیله ارتباطی بین شما و مشتری برای ایجاد انگیزه شناخت برند شما و محصولاتی که ارائه می‌دهید.
  4. به برندسازی کسب و کارتان کمک می‌کند و افراد جدیدی با برند شما آشنا می‌شوند.
  5. متمایز شدن کسب‌وکار شما نسبت به رقبا.
  6. ثبت اطلاعات تماس و  برند شما که دسترسی به کسب‌وکار را آسان می‌کند.
  7. دیده‌شدن شما در سطح شهر و کشور و تقویت اعتماد مشتریان فعلی کسب و کارتان.
  8. نایلون باکیفیت، ماندگاری بالایی دارد و بارها توسط مشتریان استفاده می‌شود.

خلاقیت در تبلیغات با استفاده از نایلون تبلیغاتی

با توجه به گسترده بودن بازارهای تجاری و رقابتی شدن کسب و کارها برای دیده‌شدن لوگو و جذب مشتری باید خلاقیت به کار ببرید.

ایجاد خلاقیت در تبلیغات باعث کاهش هزینه‌ها و اثرگذار بودن آن می‌شود. ایده تبلیغاتی خلاقانه مردم را به خرید از محصولات و خدمات شما ترغیب می‌کند. استفاده از پیام تبلیغاتی خلاقانه یا طرح گرافیکی جذاب می‌تواند به‌راحتی مخاطب را به سمت کسب و کار شما جلب کند و در بازاریابی برند شما اثر مثبتی بگذارد. چاپ یک طرح اختصاصی یا جمله معروف برای برندتان و چاپ آن می‌تواند ایده مناسبی باشد.

انواع مدل نایلون تبلیغاتی

نایلون و کیسه‌های تبلیغاتی شامل سه دسته‌بندی متفاوت است و برحسب سلیقه خود می‌توانید آن را انتخاب کنید:

۱.نایلون دسته موزی یا تقویت

دسته این نوع از نایلون‌ها در بدنه خود نایلون قرار دارد که به آن نایلون دسته موزی می‌گویند. در صورت استفاده از یک‌لایه نایلون اضافی روی دسته نایلون که باعث افزایش  مقاومت و حمل بار می‌شود به آن نایلون دسته تقویت نیز می‌گویند.

نایلون تبلیغاتی

نایلون تبلیغاتی

۲.نایلون دسته بندی یا دسته زنبیلی

دسته این مدل از نایلون‌ها بالاتر از خود آن قرار دارد و برای افرادی که دارای فروشگاه‌هایی مانند لباس یا کفش  و… هستند مناسب و مورد استفاده قرار میگیرد. حمل این مدل از نایلون هم برای مشتری آسان است و هم ظاهر جذابی دارد اما قیمت تمام شده این نایلون نسبت به دسته‌موزی بالاتر است چون یک مرحله به فرایند تولید افزوده می‌شود.

نایلون تبلیغاتی دسته بندی

نایلون تبلیغاتی دسته بندی

۳.نایلون دسته رکابی

این مدل از نایلون‌ها دسته آن با بدنه خود آن یکی است و برای زمانی که کالای شما وزن زیادی دارند هم حمل آن آسان است و هم مقاومت بیشتری دارد. مانند نایلون‌های شفاف سوپرمارکتی یا نایلون هایی که در میوه فروشیها موجود است.

نایلون تبلیغاتی دسته رکابی

نایلون تبلیغاتی دسته رکابی

رنگ نایلون‌های تبلیغاتی

نایلون با دو کیفیت عرضه می‌شود. (نایلون ممتاز یادرجه1 ) و (نایلون درجه 1/5 یا2)

نایلون‌های درجه یک تولیدی کیمیا در صورتی که سفارش زیر 100کیلو باشد موجودی انبارفقط به رنگ سفید و مشکی ارائه می‌شود و قابلیت چاپ رنگ‌های متنوع روی آن میباشد.ولی درصورتی که سفارش تولید بالای 150کیلو باشد رنگبندی نایلون به نظر سفارش دهنده میباشد.

نایلون با کیفیت درجه 1/5 یا2  اما با رنگ‌های متنوع قرمز، زرد، آبی و سفید عرضه می‌ گردد که امکان چاپ با رنگ‌های متنوع روی آن وجود دارد.

انواع چاپ نایلون تبلیغاتی

چاپ نایلون‌های تبلیغاتی به صورت همزمان تولید با دستگاه چاپ فلکسو یا سیلک است و با انتخاب شما، امکان چاپ در یک طرف نایلون یا هر دو طرف آن وجود دارد. همچنین رنگ چاپ به صورت تک رنگ الی4رنگ در تولید بالای 150کیلو با دستگاه فلکسو میباشد و درصورت سفارش زیر 100کیلو چاپ تک رنگ الی2 رنگ با چاپ دستی سیلک انجام میگردد.

نایلونی تبلیغاتی چاپی

نایلونی تبلیغاتی چاپی

نایلون  تبلیغاتی ارزان و اختصاصی

تولیدی کیمیا با بیش از ۱۵سال سابقه در این زمینه برای چاپ تبلیغات نایلونی برای کسب و کار شما امکان چاپ تک رنگ الی چهاررنگ روی نایلون را در سایزهای مختلف فراهم کرده است. این نایلون‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانید به‌صورت سفارش و اختصاصی طرح مورد نظر خود را سفارش دهید. نایلون‌ها و طرح‌هایی که بر روی آن چاپ می‌شود، از کیفیت بالا و خوانایی خوبی برخوردارندو ضمانتی میباشد و در صورت ایراد داشتن نایلون یا چاپ قابل برگشت بوده.

شما می‌توانید در تولیدی و چاپ نایلون کیمیا طرح اختصاصی برند یا لوگو خود را سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

طراحی برای چاپ روی نایلون تبلیغاتی

در حال حاضر طراحی روی نایلون توسط مجربترین طراحان در مجموعه کیمیا انجام می‌شود اما اگر شما مایلید خودتان طراحی را به عهده بگیرید، لطفاً نکات زیر را در نظر بگیرید:

طراحی گرافیکی لوگو کیمیا

طراحی گرافیکی لوگو کیمیا

  • فایل طراحی باید تک رنگ باشد و بهتر است بدون ترام باشد.
  • از فونت ضخیم و خوانا استفاده کنید.
  • در طرح‌های چندرنگ الزما رنگ‌ها از هم فاصله داشته باشند و این فاصله باید حداقل یک سانتیمتر باشد.
  • بهتر است از باکس‌های یک‌دست رنگ و تنپلات رنگ استفاده نشود. زیرا در چاپ حالت ابر و باد خواهد داشت.
  • رنگ چاپ روی نایلون حدود ۱۰ درصد اختلاف رنگ خواهد داشت.
  • رنگ چاپ برای نایلون مشکی فقط طلایی و نقره‌ای یا سفید اورینت می باشد .

پیام خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلیدواژه خود را وارد کنید